torsdag 6 mars 2008

Introduktion

Så jag har tagit steget som miljontals andra redan har gjort, att börja blogga.
Men jag kanske ska göra en formell presentation av mig först, mitt namn är Tobias även kallad duvan och är på den ständiga jakten efter en behagligare tillvaro.
En behaglig tillvaro är enligt många en Guinness på en strand utanför Brighton, andra kanske tycker att få poppa musik efter jobbet på en fredagkväll är en bra tillvaro. Själv drömmer jag om att få tillräckligt med pengar till att någon gång köpa mig ett hus.

Den här bloggen är Duvans jakt på sina drömmar. :)

Jag kommer att i bloggen beskriva hur en person kan gå från bidragstagare till husägare och ni som är intresserad får mer än gärna följa med och tipsa, skratta eller helt enkelt få nya kunskaper.

Inga kommentarer: