måndag 10 mars 2008

Pengar från första försäljningen!

Så till sist fick jag in lite pengar nu efter mitt nystartade projekt! jag fick eboken "How to brew you own beer" såld för HELA 19kr på Tradera, början på rikedomen kanske?.
Har även fått bud på flera andra varor, får se om jag kan få in lite seriösa pengar snart bara.

Affiliatemarket kursen är avklarad och jag har nu börjat förstå varför stora företag så gärna vill ha ens mailadress. Jag har ju självklart insett att dom vill försöka lura på en något att köpa men att få det i rena siffror i kursen var väldigt givande, måste nog fixa en hemsida ,webshop, emaillistor ... kanske också en affärside :). Vidare har jag blivit tipsad om hur jag kan lätt kan få ihop 1000kr att annonsera för på internet, vilket borde kunna ge en hel del besökare och sålda varor. Har hunnit skaffa ett webhotell på Binero.se och domänen onlineinkomst.se som jag tänkte ha min blogg på inom en snar framtid samt lite mer konkreta tips på affärsmöjligheter.

Jag återkommer när jag har fått in mina försa 100kr!

Ciao

1 kommentar:

Unknown sa...

Det var precis så jag började när jag ville tjäna pengar via internet för 2 årsen!
Idag äger jag MarketShark.se + 7 andra domäner som generar bra med trafik... Snart kanske du också är där..

// Pierre